View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av denim Vis innlegg
Tja, nå har FN klart å inlemme alle stater i verden untatt 3, vatikanet, city of london og district of columbia, FN og andre internasjonale organisasjoner bestemmer mer og mer mens norske politikere snart bare er byråkrater som har som jobb å signere internasjonale avtaler og sørge for at det FN,
Vis hele sitatet...
City of London og Washington DC er ikkje stater, og kan ikkje verte medlem i FN.

Forøvrig avgjer FN relativt lite som angår folk direkte. Ein del, som FN sine avtaler om sjøfart er hensiktsmessige for å få ein felles minstepolitikk over heile verda, og auke tryggleiken. Når vi frakter mennesker og varer må vi ha internasjonale avtaler som sørger for at det fungerer.
Sitat av denim Vis innlegg
EU osv bestemmer blir realisert i praksis i norge så norge som selvstendig nasjon egentlig er historie for lenge siden, vestlige land er på vei mot fattigdom og er snart like fattig som fattige land (jeg er i utlandet og ser bare nå hvordan kronekursen her har stupt mot valutaen i landet jeg er i, alt har blitt over 25% dyrere her på under 1 år)
Vis hele sitatet...
Vi har fortsatt stor grad av sjølvstyre, sjølv om EU har ein del overnasjonalt regelverk, for å harmonisere næringslivet i området. Det gjer det lettare å drive business på tvers av land i Europa, og er langt frå utelukkande negativt. Det finst og mange gode argument mot EU, utan at du treng å ty til konspirasjonsteoriar slik du gjer.

Viare så vil ikkje endringer i valutakurs sei at vi har vorte fattigare, det vil sei at forventingane til norsk produksjon er mindre enn dei har vore. Den er heller ikkje spesielt svak historisk. Viare så er svak kronekurs eit gode for eksportindustrien, som får fleire kroner for samme produktet når dei sel det i ein annan valuta.
Sitat av denim Vis innlegg
og det kuttes i velferd og pensjoner over en lav sko, og f.eks ifølge FN's HDI (human development index) er sverige et uland i 2030
Vis hele sitatet...
FN sin HDI-indeks er ikkje eit varsel; det er ein status over framtida. Ergo seier den relativt lite om framtida. Dei har publisert litt forecasts i tillegg, men eg kan ikkje finne nokon referansar til påstanden din. HDI er publisert av FN, så den bør vere rimelig triviell å referere til.

Viare så er påstanden ekstremt lite truleg. Det skjer ikkje endringer så fort, og Sverige er høgt industrialisert, med god infrastruktur og eit stabilt samfunn. Det er sjeldan det fell til u-landsnivå på eit tiår.
Sitat av denim Vis innlegg
vi har fått et voldsomt overvåkingsapparatur angivelig for å "bekjempe terror" fra noen muslimer vi er rasister hvis vi ikke vil slippe inn, multikultur er statsreligion og raddiser begår vold mot folk som er mot agendaen med statsstøtte og straffefritak, også påstår du at dette bare er en teori og fantasier?
Vis hele sitatet...
Jepp, overvakingsapparatet er ein uting vi må bli kvitt. Eg kan varmt anbefale Data and Goliath, av Bruce Schneier, som gjev ein veldig god gjennomgang av problemet, og ulike tiltak som kan avhjelpe det.

Viare så kjem du med påstandar om raddiser som begår vold med statsstøtte og straffefritak. Kan du underbygge påstandane dine, eller er det kun lause påstandar? Og kven er det du siktar til?
Sitat av denim Vis innlegg
Somregel så er det sånn at hvis vesenet du observerer har fjær og ser ut som en and, går som en and og kvakker som en and, så ER det en and....
Vis hele sitatet...
Det du gjer er å observere ei fjær, og gjere det til ti høns. Du ser samanhengar som ikkje er reelle, du legg langt meir i ting enn det er grunnlag for.
Sitat av denim Vis innlegg
Og forøvrig, hvis lenkene mine ikke viser det jeg sier, så bør du vurdere å skifte glass i brillene dine, for du ser tydeligvis ekstremt dårlig. Eller så ser du bare det du vil se...
Vis hele sitatet...
Nei, eg har eit snev av kjeldekritikk, og ein viss kjennskap til konspirasjonsteorier frå før.