View Single Post
Sitat av slashdot Vis innlegg
Lenkelista di dokumenterer ikkje en døyt. Artikkelen i The Mirror omhandler rykter, som åpenbart kan vere feil eller ha andre grunner, t.d. at New Zealand er trendy.

CNN-artikkelen din omtaler auka automatisering.

Videoen Culling The Human Population To 1 Billion Or Less For Sustainability er ein person sitt ti år gamle syn på verda, og ikkje ei spesielt god rettesnor. Han er rimelig pessimistisk i sitt syn på framtida, og det finst minst like mange som ikkje er fullt så pessimistiske, så han er på ingen måte ei avgjerande stemme i den debatten.

Videoen Billionaires Decide Who Lives Who Dies.flv er konspirasjonistisk vas, og siterer WorldNetDaily, som nesten får Russia Today til å verke som ein liberal medieaktør...

Videoen Government Plan To Depopulate The Earth gjev så vidt eg kan sjå ikkje noko grunnlag for tittelen. Eg skumma kjapt igjennom, men det var stortsett opplisting av naturkatastrofer - som jo er eit reelt problem, men altså ikkje noko myndigheiter styrer (om vi ser vekk frå global oppvarming).

Eg greier heller ikkje sjå relevansen av den siste videoen din til kva du forsøker å svare på.

Forøvrig er videoer ekstremt dårleg debatteknikk. Skriv argumenta dine sjølv, og vis til skriftlege kjelder. Dei er lette å sjekke, og rimeleg kjappe å lese gjennom samanlikna med å sjå ein time med video.
Vis hele sitatet...
Er ikke hva jeg forsøker å svare på opplagt? At det økonomiske system er på vei mot kollaps. Dagens pengesystem hvor penger er gjeld takket være fractional reserve banking, så må økonomien vokse fordi det er mer gjeld enn det finnes penger. Hvis ikke økonomien vokser så økende gjeld kan betales av økende vekst vil økonomien snuble i seg selv og kollapse. Det gjør også at de rikeste blir rikere, og at kapitalisme ender opp i nyføydalisme. Det er et matematisk faktum.

Alt snakket om "overbefolkning" er en løgn, og du har også folk i norge som snakker på vegne av disse her, f.eks Hylland-Eriksen, som sikkert mange synes er en raring, noe det er en grunn til:

http://www.dagbladet.no/2012/11/15/m...barn/24377707/

Frontfigurer for rothschildsfamilien har selv stått frem på TV og sagt de ønsker befolkningsreduksjon. Ted Turner er en annen fyr, som bl.a var på worldnetdaily-artikkelens liste, her med hans egne ord:

https://www.youtube.com/watch?v=jjIMoaUBHB0

Når du skal rakke ned på kildene mine, som f.eks worldnetdaily, får du komme med en sakelig grunn til at de er dårlige, ikke tomme påstander.
Sist endret av denim; 3. april 2015 kl. 23:35.