View Single Post
Liten gladhistorie: Det er ikke så ofte jeg har opplevd folk som quitter i ranked, men det skjedde her for leden. Vår ADC ble pissed på vår support som var relativt frekk og bare avslutta spillet. Dette skjedde etter 8 minutter.

Da hadde vi følgende igjen: Meg som Malzahar mid, Yi jungle, Maokai top og Leona support. Første rekasjonen min var å skrive "Enjoy free LP" i all-chat, og motstanderen synes dette var dritgøy og svarte med "ofc", "I do", "ty". Et par minutter senere hadde vi mista 3-4 turrets og hadde kun tatt ett.

Enden på visa var at jeg og Yi klarte å håndtere alle så vi vant etter 25 minutter. Hadde konstant press og splitpusha når det var mulig. Vi var overlegne i teamfight når vi var 4v5. Det var en veldig god følelse og jeg satt igjen med "In your face"-følelsen.

Moralen er at selvom noen stikker, går AFK eller generelt spiller dårlig er det mulig å hente seg inn å vinne! Det er ikke alltid over om man ligger under med 10 kills eller 10K i gull. Så det er bare å stå på. Never surrender.

BTW; når vår ADC stakk fikk jeg en eller annen indre motivasjon for å vinne og jeg tror spillestillen jeg tok til meg i denne kampen kunne lett fått meg til plat (er gold) om jeg hadde gjort det hver gang. Det var ikke mange feil og dårlige vurderinger i den kampen for å si det slik.