View Single Post
MDMA is life
Trådstarter
141
Sitat av _Forest_Berry_ Vis innlegg
Leste om noen forensisk Tools som bypassa logg in clienten helt. Uansett så vil onkel blå bare spørre telf leverandøren din om alt du har skrivet av meldinger. (det gjorde de for one Call med meg noe som ikke var særligt gøy...)
Vis hele sitatet...
skriver ikke dumme ting på facebook chat eller meldinger eller tlf somregel ikke som omhandler kjøp eller salg, kansje mini bruk, men ikke noe alvorlig er bare greit mtp at jeg liker å ta "tripp bilder" og lignende, dette har jeg fikset med en bildetjeneste som opprinelig ser ut og fungerer som en kalkulator. meget fornøyd som faktisk krever at du skriver inn en kode og trykker på en viss knapp på kalkulatoren før den åpner bildene.


Sitat av Splendid Vis innlegg
Du tar nok feil der, jeg kan lese meldingene mine på onecall.no og kan ikke skru det av. Mener også at operatøren har lov til å lagre informasjonen en periode for faktureringshensyn. 2Mnd eller noe, hvor lenge det ligger det er en annen sak.
Vis hele sitatet...

mente og lese flere steder at det er 6 mnder, mener politiet også sa det til meg di gangene jeg har blitt henta, men har hørt det i noentilfeller blir lagret lengre. fra en som jobbet for en teleoperatør. (leste her påp forumet)


Sitat av Onkel Leif Vis innlegg

Nå har ikke jeg så fryktelig mye å skjule, men etter noen år med Dagsrevyen har jeg blitt såpass "sunn paranoid" at jeg vet at det er bakdører og sugerør til det meste av skylagring og teknologi i dag. Det er jo bare å se hva Snowden avslørte, vi lever i et overvåkningssamfunn hvor du ikke engang kan kjøre inn til Oslo uten å bli registrert og fotografert i bomringen, myndighetene forsøker å presse oss over på digital postkasse, og har du én gang blitt tatt for smugling går alarmen når bilskiltet ditt registreres på Svinesund.
Vis hele sitatet...

så hvis man engang er tatt for å smugle plinger det hver gang en bil registrert på deg kjører over grensa!? hvor er kildene dine or dette her ?


nei altså vil bare holde meg selv å venner trygge better safe then sorry