View Single Post
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av nullfremtid Vis innlegg
Onkel blå kom på døra idag, rolige og behandlet meg som ett medmenneske. Først spørte de angående mitt syn og bruk på rusmidler. Jeg lekte litt med ilden og sa jeg røyka for en uke siden(dette var en risky test) anyhow så snakka de om å tyste. De var ganske klare på hvordan ting skulle gjøres. Ikke møter hjemme, ikke fortell noen blandt annet. Jeg spilte såklart bare med i den forstand for å høre hva de hadde å si. De var såklart gira på å ta de som selger.
De sa også at om jeg blir tatt med en grammer eller to så kunne de hjelpe meg, hva det enn nå betyr.

Men hvordan skal jeg stille meg i posisjon for dette kleine møte? Jeg er ingen snitch og har ikke noen form for intensjon med å tyste. Under møte så sa jeg bare "ja" for å ikke få en haug med spørsmål og mindre besøk på døra.

Alle tips mottas med takk!
Vis hele sitatet...
Hva slags "møte"? Avhør mener du? Som er vanlig hvis man er siktet/mistenkt/vitne/whatever i en straffesak..

Snuten ville aldri snakket om "å tyste - ikke ha møter hjemme". What? Hvis dette er første gang du har kontakt med de og de kom på døren din for noe smågreier så skjønner jeg ikke hva du snakker om.

Vet at de rekrutterer informanter i forskjellige miljøer, men hvorfor gå etter en eller annen som bare har med småting å gjøre og som du ikke har noe pressmiddel ovenfor? De har jo ikke akkurat bustet deg for 17 kg amf i går liksom..

Altså, forstår ikke hva du skal ha tips til. Det eneste tipset som gjelder er NEKT, HOLD KJEFT OG NEKT IGJEN.
Sist endret av bleh; 11. februar 2015 kl. 12:23.