View Single Post
Sitat av jakryl98 Vis innlegg
Jeg har vært litt dum, oppsøkt råd for så å ignorere de rådene jeg ikke likte... Skal samtidig si at jeg er enig med deg om at det ikke er nødvendig å skrive 20 svar som inneholder det samme; fraråding og utkjemming. Men igjen så er det vel en grunn til at så mange mener at jeg ikke burde gjøre det...
Når jeg kom med ideen om å gå fra et opiat til et annet så er vel det egentlig like hull i huet. Opiat er opiat, begge med stort avhengighetspotensiale....
Liker derfor at du råder meg til heller å prøve ut emma. Liker spessielt at du legger gjen en anbefaling på hvordan jeg skal gjøre det, dose etc...
Takker for meg nå, har nå bestemt meg for å ikke leke med djevelen i form av kodein, oxycontin, metadon og heroin for den saks skyld. Selv om jeg ikke blir avhengig av å prøve en gang, så ville det nok alltid ha vært et savn om å gjøre det igjen.
Skal nå finne en som selger noen decent mdma krystaller, og kommer tilbake igjen etter å ha utforsket dette stoffet litt mer
Vis hele sitatet...
er du ikke redd for at de andre på skolen din skal se ned på deg? fordi det virker som du ønsker å utforske all mulig rus.
folk ser ned på de på videregående som sitter bak skolen å røyker hasj, tror du at det blir noe annerledes når du sitter der med emma, heroin eller amfetamin? VOKS OPP A LILLE DRITTUNGE!