Tråd: Oculus Rift
View Single Post
Sitat av Grix Vis innlegg
Nå ser det ut som Samsung Gear VR endelig kommer til salgs i Norge, denne nettbutikken skriver forventet på lager 22. februar: http://www.dataspesialisten.no/PartD...px?q=p:7652881
Vis hele sitatet...
Interessant. På Facebook begynte Samsung nylig å reklamere for en Gear VR-demo de skal arrangere i Oslo, så jeg hadde en mistanke om at noe kom til å skje snart.

Jeg (og flere andre) har i det siste spurt Samsung om når Gear VR skal lanseres her. Hver gang har de svart: Aldri.

Får håpe de etterhvert ansetter noen folk som har peiling på kommunikasjon, PR og kundeservice.

Sitat av Turbolego Vis innlegg
Naaah... spar pengene.

CV1 kommer snart
Vis hele sitatet...

Snart, ja ... Det spørs vel hvordan man definerer "snart". Brendan Iribe sier han ikke vet om den kommer i 2015 eller 2016. I følge ham er det altfor lite software ennå. Og jeg vil tro han har en del innflytelse over Oculus Inc., siden han er administrerende direktør der.

Dessuten sliter de med å finne ut hvilken input-løsning de skal bruke. De har snakket om å lansere en input-devkit i år, men det vites ennå ikke når den eventuelt blir sluppet.
Sist endret av Zabbath; 31. januar 2015 kl. 00:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.