View Single Post
Trådstarter
34
Sitat av mdmable Vis innlegg
Skjønner ikke hvorfor folk sier at han har fått amf i knipsa sine etter han har sagt hva slaga knops det er snakk om..
mange med lite peiling på knips her hvertfall. green supermann, red youtube og grenades er alle kjente nederlandske piller som inneholder
alt fra 130 - 200mg MDMA (ingen andre aktive stoffer)

dvs at det som er rart her er at du sier de funker bedre enn mdma. vel, mdma er mdma. så da er det mdma krystallene du får som ikke er helt bra. selv om jeg aldri opplevd å få dårlig mdma i norge. det skal ikke være noe forskjell på mdma og knips(som kun inneholder mdma).
tro meg, har spist mine nederlanske piller for å si det sånn. og en "gold bar" pille på 200mg føles helt likt ut som om jeg skulle tatt 200mg
mdma krystaller.

jeg vil si det er en blanding av at du har bygd toleranse og blitt for vandt til følelsen mdma gir deg.
det er ingen som vet hvor lang tid det tar for deg å få magien tilbake.
men du kan gjøre ting som speeder opp serotinin produksjonen din.
trene, spise sunt, kosttilskudd ( se rollsafe.org ) , sol og hold deg unna andre drugs som går på serotinin reseptorene.
Vis hele sitatet...
Nei krystallene skal visst ha vært veldig gode. Når jeg har tatt det sammen med vennene mine, så har de alltid fått kjempe bra funk på mdman, men så sitter jeg der å kjeder meg. Slik der det ikke på knips, alltid når jeg har tatt knips har jeg vært i topp form. Tror det er noen andre aktive stoffer i knipsene da, har ikke vært helt rent med mdma i dem