View Single Post
Fordi det er mye mindre avhengihets skapende. Og man kan få en ganske fin rus hvis man ikke har erfaring med piller. Men det er bare min erfaring..

Sitat av $pliffeN Vis innlegg
Gutten har allerede lagt oxy tankene på hylla og startet et ny tråd der han spør om PF rus -- http://freak.no/forum/showthread.php?t=276841
Men hvorfor er det bedre å starte med Paralgin Forte enn noe annet om man først skal teste noe?

Til TS;
Moralprekener har du fått i bøtter og spann, skal sies at jeg er fullstendig enig med minoriteten av folkene her,, anyways -- Det er "lite" kodein i forhold til paracetamol i tablettene så å blande det med alkohol vil jeg frabe. For best mulig rus og opplevelse behøves det en ørliten planlegging. Rusen du er ute etter passer best til der avslapping er hovedtemaet.
Det kan være lurt å legge opp til en chill kveld, på samme måte som du ville planlagt en ellers kosete fredags kveld. Handle inn de nødvendige varer som mat, drikke og godis. Når maten er spist, du sitter i sofaen, musikken er på - ja, da er tiden for å poppet et par.

Individuelt vil rusen oppleves forskjellig, noen tåler mer enn andre og omvendt.
Men kjenn an rusen etter en times (til 1.5) tid for så å piffe opp med en spliff eller to, og eventuelt dosere med PFèn.

Etter min erfaring er det ikke veldig mye rus å hente i tablettene du referer til, men det er hva JEG føler. Kan godt være at du vil få en mer betydelige/merkbar rus en hva jeg har fått. Uansett, vil anbefale og sutte på en spliff rett etter inntak.
Vis hele sitatet...