View Single Post
Sitat av Nurse Betty Vis innlegg
Hei, så bra at du oppdaterer oss. Jeg har sjekket tråden for å se hvordan det går med deg. Juletider kan jo være vanskelig for mange, ikke bare for rusmisbrukere, men også for "vanlige" mennesker.
Nå må jeg avslutte, får selskap.
Lykke til, klem fra Betty
Vis hele sitatet...
Helst sant, ikke alle som takler den helligdagen.. Taklet den ikke før jeg begynte ruse meg selv, så vet hvordan det er både med og uten rusmidler. Men jeg overlevde denne også Å takk skal du ha

Sitat av Kjøteren Vis innlegg
Jeg vil ønske deg et godt nyttår Kjellfresh, og måtte det nye året bringe deg glede og en hverdag uten heroin. Jeg er sikker på at du kan klare dette, og hvis du en eller annen gang skulle gå på en sprekk til, så se tilbake på denne tråden og se hvor mange som faktisk støtter deg. Lykke til videre!
Vis hele sitatet...
Tusen takk, godt nyttår til deg også
Ja nå har jeg ikke rørt Heroin siden dagen før nytårsaften, men det som er synd er jo at det blir andre ting i steden. Drømmer om en rusfri hverdag og et A4 liv akkrat nå, selvom jeg veit jeg ikke hadde taklet A4 livet.
Men var en god ide' å se tilbake på denne tråden om det skulle bli for ille
Har jeg fakytisk ikke tenkt på, har fått ovveraskende mye positive tilbakemeldinger regnet med at det kom til å hagle med moralprekner å drittslenging. Men så feil kan man ta
Sist endret av KjellFresh; 3. januar 2015 kl. 00:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.