View Single Post
Sitat av lofed Vis innlegg
Jeg har aldri ment at det er direkte galt eller noe med homofile, men at jeg ikke helt klarer å forstå det at noen som ikke føler for å formere seg med det motsatte kjønn, eller det som i mine tanker er den "naturlige" prosessen alt levende på jorden er skapt for.
Vis hele sitatet...
Så det du er imot, er at folk ikke reproduserer, eller har et ønske om det? Det er mer enn nok av personer der ute som har levd fullverdige liv uten å reprodusere. Du må nok pent innse at med dagens samfunn kan man fint få barn i homofile forhold med hjelp av andre - er homofili mer naturlig for deg da? Hvis alle homofile eller lesbiske har seg en kveld eller tre for å reprodusere - fjerner du all tvil ved deres naturlighet? Hvorfor skal et ønske om barn definere om noen lever et naturlig liv?

Jeg spør ikke dette retorisk, men fordi det er noe du både kan og bør tenke over. Jeg forbeholder meg retten til å synes det er vanvittig homofilt å tenke på hvor andre menn putter penisen sin, eller mangelen på det, ikke er det særlig naturlig heller - du bør tenke på hvor du putter din egen for å reprodusere og lever naturlig.