View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Hvorfor skulle det at man kanskje kan slutte å være homofil gjøre holdningen din mer akseptabel? Problemet er at du aktivt dømmer personer du ikke en gang kjenner, over noe som ikke har noe med deg å gjøre og som ikke er til skade for noen som helst.
Vis hele sitatet...
Jeg har gitt deg rundt 50 KP så jeg er i tvil om å gå til debatt mot deg, men fuck it :P Hvis homofili er en medfødt sykdom som lett kureres vil det si at å være homo er et valg. Det endrer en del: som gruppe øker de smitting av HIV, mange ting er upraktisk som homofil; sex, familieforhold osv. Velger du å være homo spiller du livet på hard mode, og drar med deg familien ned.

Hvis jeg var lord of the universe ville jeg selvfølgelig gjort slik at alle var tolerante mot alle utenom de intolerante, men slik er det dessverre ikke. Det vil være folk i mot homofili i lang lang lang tid, så å velge å være homofil blir litt som et skrik for opp merksomhet i mine øyne. Igjen, jeg har ingenting imot homofile, men når du får valget er det liten vits i å påføre smerte på deg og din familie, når den eneste grunnen er "fuck you, i was born this way!". Å endre legning før puberteten er en jævlig liten big deal og vil bare forbedre livet ens.