View Single Post
Så ikke at du var lei advarslene før nå, så beklager det Du skriver euforibombe, men du får neppe det første gang du prøver oxy, spessielt oralt. Opiatrusen er noe man lærer å like. Grunnet at du rett og slett ikke er vandt med det, å finne riktig dose første gang blir en gjettelek, og med mindre du injiserer blir du nesten garantert skuffa. Derfor prøver mange "bare en gang til" og blablabla, du vet.

Hvis du absolutt må ta noe utenom cannabis ville jeg sagt MDMA (ecstacy) er det beste valget. Nesten ingen risiko for avhengighet, og nedturen, som kan sammenlignes med fyllesyke bare verre, gjør gjerne at det ikke blir noe vane. Men hyppig bruk kan gi permanente skader. MDMA gir også mer eufori enn opiater for de fleste. Opiater egner seg best til å slappe av, glemme alt, ligge i halvsøvne eller bare booste humøret litt, alt etter dosen og inntaksmåte.

edit: er ganske individuelt hvor mye man liker første forsøket. Noen blir forelsket etter første trekk. Jeg sniffa og røyka det en stund og syntes det var greit nok, men det var ikke før jeg skøyt det at jeg virkelig skjønte greia.
Sist endret av bloodshotEyes; 3. desember 2014 kl. 00:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.