View Single Post
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
731
Sitat av lofed Vis innlegg
Ja JEG tror (Veldig viktig, jeg TROR jeg sier ikke at det er en defekt) det kanskje er en defekt, ikke noe personen kan gjøre noe med, men ja en defekt, klart jeg kan ta feil.
Jeg forstår at folk reagerer, men tråden legger jo opp til at man får forskjellige meninger.
Tingen er at det er vel aldri bevist eller motbevist 100% at det ikke er en defekt eller noe sånt?
Kan noen komme med en vitenskapelig kilde til at det er en 100% naturlig ting så greit da skal jeg revurdere mitt syn.
grunnen til mine meninger er vel en blanding av oppdragelse å mine egne tanker rundt dette. som for eksempel, hvis det er helt naturlig hvorfor er det så få som er homofil? hvorfor er ikke alle bisexuel?
Hvorfor skulle vi fra naturen sin side gå i mot formering, noe som er essensiellt for menneskeheten?
Vis hele sitatet...
Ja, jeg anklager deg ikke for å ha dine egne meninger, jeg kan derimot anklage deg for å bruke en tynnslitt argumentasjon. Det er aldri bevist at det ikke finnes nisser heller, men det gjør ikke at nisser nødvendigvis finnes.

Nok kritikk. Her kan du lese litt om homoseksuell atferd hos andre arter. Når det er sagt – jeg vil også spør deg hvor mye av det du gjør daglig er naturlig? Er språket ditt naturlig? Er all maten du spiser naturlig? Er ekteskap naturlig? Hvorfor må hvilket kjønn man foretrekker å ha sex og forhold med være naturlig i det hele tatt?