View Single Post
Sitat av Provo Vis innlegg
Jeg har tatt meg den frihet å modifisere innlegget ditt i sitatet over. Les gjennom det. Jeg håper du nå ser akkurat hvor forskrekkelig og idiotisk holdningen din er.
Vis hele sitatet...
nei er fortsatt ikke noe mer forskrekkelig i mine øyne for at hvis det bare er en mening noen har så påvirker ikke det verden på noe vis.
Det er mange som ikke liker svarte heller HVA så?
Skal ikke folk få ha egne meninger lenger, jeg liker ikke hårete damer med skjegg er det helt forskrekkelig det å?
Alle kan ikke være for alt, folk er forskjellige sånn er det bare.

Homofile kan bare beise på for min del det gjør meg ikke noe som helst, folk må få være som de vil.

Derimot dere som er ihuga forkjempere for homofili går jo nesten over til diskriminering bare for at dere mener at dere har rett. De aller fleste som ikke har noe til overs for homofile sier ikke noe som helst og du vet ikke om det.
Men her er det en tråd som vil ha folks meninger frem, og det må dere også kunne finne dere i.

Uten å skulle lage noen krig hær, men bare for å høre din mening. La oss si at noen finner ut om 100 år at homoseksualitet faktisk er en sykdom/virus eller noe og det kan kureres er det da like forskrekkelig?

Sitat av caperno Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha nemlig :P men det er jo noe jeg selv spøker med å finner ganske morsomt.
Sist endret av lofed; 2. desember 2014 kl. 19:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.