View Single Post
Sitat av lofed Vis innlegg
I dagens samfunn er det ikke greit å være i mot svarte, men personlig så synes og tror jeg at det er noe unormalt eller noe som ikke er helt som det skal med noen som er svart.

De svarte må for all del gjøre helt som de vil, jeg uttrykker det ikke på noen måte eller bryr meg veldig hvis jeg ser noen som er svart.
Jeg kjenner noen som er svart å går godt overens med han å har ikke noe i mot han som person selv om jeg ikke er 100% enig med de som sier at å være svart er helt normalt.

Jeg kommer nok aldri til å endre mening, og hvis svarte er så hårsår at de ikke kan godta det så er det demmes problem da jeg ikke uttrykker meg på noe støtende måte over for dem.

Det blir som at jeg skal føle meg diskriminert til en hver tid bare for at jeg har rødt hår selv om det ikke er like normalt som mørkt eller blondt hår, det er sikkert mange damer som ikke liker det, men jeg kan jo ikke kreve at alle damer jeg prøver meg på skal like hårfargen min.
Nå sidestiller jeg ikke rødt hår med hva svarte føler, men tar bare et eksempel fra min hverdag.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt meg den frihet å modifisere innlegget ditt i sitatet over. Les gjennom det. Jeg håper du nå ser akkurat hvor forskrekkelig og idiotisk holdningen din er.