View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Mange forskjellige meninger her, mange bittre sjeler.

Jeg har alltid vært en smule annerledes, kanskje min overdrevne snakkesalighet om temaer som interesserer meg, jeg var vel alltid litt "spesiell" som liten, og sikkert fremdeles.
Pga dette har jeg vært igjennom noen ting selv, men jeg har også opplevd å være den som blir sagt unnskyld til, og det er faktisk noe som ga meg en god følelse, en følelse av at folk som jeg anså som drittsekker kunne være medmenneskelig.

Jeg skjønner heller ikke hva som er så ille med at tidligere mobbere har dårlig samvittighet og vil prøve å skvære opp, argumentene som "de gjør det bare for å føle seg bedre" er lite gjennomtenkte. Selvfølgelig vil de føle seg bedre, slik alle oss her vil, for meg er det faktum at de har en samvittighet og at de vil prøve å gjøre det ansvarlige og skvære opp resultatet jeg var ute etter når jeg først ble mobbet. Hva er det dere andre vil ha?

Jeg sier ta kontakt med ham, det utkastet på brevet du skrev tidligere i tråden var fint, hadde jeg fått det i postkassen hadde jeg kanskje blitt litt emosjonell, jeg hadde fått styrket troen min om at mennesker er i bunn og grunn gode.