View Single Post
Sitat av ColdPac Vis innlegg
Har du hørt om NA? Hvis ikke, så sjekk det ut. Virker litt freaky til å begyne med men de møtene er gull verdt. Etter jeg kom fra behandling har jeg fått stor respekt for tolvtrinnsprogramet og NA. Gi det en sjans ihvertfall.

Å bli rusfri er det enkleste. Det vanskeligste er å holde seg rusfri... Der kommer NA, inn i bildet

Stå på!

Det krever at du virkelig mener det 110% ellers går det ikke. Enkelt og greit. Jeg har prøvd flere ganger å slutte uten å virkelig har villet det og da går det ikke. Jeg har skrevet noen poster om det tidligere.

Du bør sette av en uke eller to til dette. Abstinenser vil du nok oppleve men ikke i nærheten av de du ville fått uten nedtrapping.

Det verste vil nok bli suget etter rus. Du kommer til å tenke mye på rus underveis, du vil drømme om det om natten osv. Dette er helt normalt så vær sterk!

For min del ble behandlingen det som reddet meg. Jeg har gått i NA fire måneder nå og det hjelper meg mye!!!

Igjen, masse lykke til og skulle det være noe så bare spør!
Vis hele sitatet...
Ja hørt om NA, var med en kompis på et møter for et par år siden, har også vært på noen AA møter pga alkoholproblemet mitt, men har liksom ikke følt jeg har fått noe ut av det, sier ikke at det ikke er et bra opplegg, men jeg er en såpass rastløs person at jeg håper at det skal skje et mirakel i løpet av en dag, pluss sosial angsten min som hindrer meg i og dra på møter, men jeg er villig til å gi deg en sjanse til.
Nei helt enig i at det ikke går om man ikke virkelig vil, jeg har jo som andre kansje har fått med seg at jeg sliter med annen rus også, hovedsakelig alkohol, men akkurat nå er det kun Heroinen som står i hode mitt, og det er det jeg vil ut av nå!
Jeg vil bli rusfri fra andre ting også, men må ta det bit for bit.

Ja nettene kan bli veldig ange og harde når man bare har mareritt eller tenker på rus, har jo hendt at jeg våkner på natten åetter en drøm om rus kun for å kjøre på med det jeg har tigjengelig, er et helvete!
I går klarte jeg somsagt å kaste heroin og brukerytstyr, nå sitter jeg å sletter tlf nr til de "lokale" dealerene jeg har pleid å handle av, det er ikke lett det heller, men jeg veit jeg kommer til å få såpass sug etter noen dager at jeg kommer til å bli fristet til å ringe noen.
Bor heldigvis sånn til at jeg ikke bare kan dra til Oslo for og kjøpe noe også.

Å tusen takk! Det er mulig det kommer et spørsmål eller to på inboksen din.
Setter pris på alt som har blitt sagt hittil.

Så må jeg beklage om det blir mye usammenhengende og skrivefeil i inleggene mine.

Igjen, takk så mye til dere alle!