View Single Post
Hold deg milevis unna, det er virkelig et grusomt stoff som fysisk etser bort hjernen din litt etter litt (hvertfall utifra det jeg har lest).
Jeg har ikke personlig erfaring med det, men har dessverre hatt noen venner som har vært borti det.
En av de var en jentevenn av meg som faktisk var min soulmate (vi hadde ikke forhold) rotet seg bort i det pga en elendig kjæreste, og var på kjøret i 2år. Hun startet som deg, var morro en sjelden gang og alt var under kontroll inntill det plutselig gikk helt overbord. Effekten var at den en gang søte og gode jenta mistet store deler av seg selv. Hun er nå ikke min venn i dag lenger pga hun endret seg så grusomt mye. Hun er rett og slett blitt det jeg kaller en "ghetto bitch" selv etter hun stoppet helt med det. Lunte som er 1cm lang, hun klikker vinkel om du sier noe feil. Hun er ganske ufølsom i forhold til før, aggressiv, og har mistet halve intelligensen sin virker det som. Alt i livet hennes er mye "enklere" som i at hun har en veldig kjedelig og repetitiv levestil, ikke den greie, smarte, omtenksomme, utforskende og spennende jenta jeg en gang ble kjent med for mange år side. Hun gikk fra en person jeg ikke kunne leve uten til en jeg styrer unna, og det er fryktelig trist. Hun ser i dag 5-10år eldre ut enn hva hun faktisk er bare på 2år med missbruk, det sier litt om hvor hardt det rammer en.
Lignende historier er veldig vanlig for andre brukere/tidligere brukere, men det er selvfølgelig unntak der også som med alt annet.

Jeg vil si at amf gjør deg til en primitiv ape når du er på det, svetter, løper, må konstant gjøre noe/en ny ting og du har ALDRI tid til å sitte ned et minutt for å slappe av. Jeg var på en ferietur med noen venner av meg og han ene var en amf bruker som var halveis min venn. Han lagde så mye oppstyr på turen at når jeg kom hjem sov jeg i 20timer i strekk bare for å samle kreftene mine igjen, det samme gjorde de andre. Du tror kanskje du er en kul å så og si den samme personen mens du er på det bare litt mer "gira" men det er du virkelig ikke. Du er og blir en primitiv apekatt med 1/4 av intelligensen som er direkte slitsom å ha med å gjøre for de som ikke selv går på det.
Hadde det ikke vært for at vi hadde drøssevis av weed å røyke på den duren, så måtte jeg ha dratt hjem for jeg ble rett og slett så himla lei og sliten av han oppførsel på alle måter. Dette gjelder også for så og si alle andre jeg har møtt som har gått på det når jeg har vært med de.

Hold deg så langt unna det dopet som du kan, det er et fryktelig skittent og grusomt dop, som både går utover kropp, sinn, intelligens og følelser på en VELDIG negativ måte.
De som lager det bryr seg ingenting om hva det gjør med folk, de vet hva det gjør og alikvel fortsetter de uten problem. Dette er mennesker som KUN ser dollartegn i øyene og gir blanke faen i alle de livene de tar, og livene de ødelegger for de som overlever det.

Om du ønsker en heftig rus finnes det mange langt bedre alternativer der ute som ikke ødelegger deg for livet ut.