View Single Post
Man kan røyke stort sett nesten alle vanlige urter - spørsmålet er hvor mye dritt det smaker. (da snakker jeg økologiske blomster og urter man stort sett finner ute. husk å sjekke det opp før du evt røyker noe giftig/helseskadelig )

Jeg ser det er nevnt mange gode alternativer, og kan føre til at jeg har samme oppfatning av Greengo som resten her
Har opplevd kanskje 2 joints som var gode, fordi pakka var helt fersk og urtene var smooth. Tar ikke mer enn 1-2 dager, så er plutselig hele greengo-pakka ubrukelig pga den har blitt harsk og jævlig... Dette har skjedd alle gangene jeg har vært borti det.

Ellers er Knaster en god konkurrent mot Greengo, synes jeg. Mye bedre.
Har også røyka med tørka amanita - det anbefales på det varmeste Du får en mild psykedelisk funk i tillegg til weeden. Den gir en slags mild boost.

Kan også anbefaler humle som mekketobakk, men meg må si jeg ble ekstra trøtt ettter spliffs med humle i :P
Men fungerte helt fint å røyke hvertfall

Kan legge til at f.eks http://www.ethnoplanet.dk har mye urter som kan brukes som mekketobakk. Mye av det har nok milde effekter på egenhånd også, men er jo spennende å se om noen av de har en god synergisk rus med cannabis kan jo ikke bli stort verre enn tobakk uansett imo

Anbefaler en kikk på narkolista før dere evt bestiller, kan hende noen av urtene der er ulovlig/reseptpliktige i norge... Men det er mye å velge mellom der hvertfall
Sist endret av Alzo88; 21. oktober 2014 kl. 17:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.