View Single Post
Har selv vært spilleavhengig. Hos meg begynte det plutselig. Begynte å gamble litt for morro skyld og jeg rolla høyere og høyere. Var veldig heldig og etter ca 3 måneder hadde jeg tjent litt over 100 tusen. Vant litt og litt hver dag og lovet meg selv etter hvert vinn at fra nå av skal jeg ALDRI spille mer. Akkurat som deg mista jeg respekten for penger. Viss jeg ville kjøpe noe, så måtte jeg først vinne så mye penger det kosta før jeg kunne kjøpe det. Mista respekt for å jobbe og jobba så lite som mulig. Var ikke snakk om å jobbe mer enn meg måtte. Jeg ble mer og mer egoistisk og det endte meg at jeg tapte 100 tusen kroner på 2 enkelte "rolls". Ble ekstremt deprimert og suicidal. Egentlig var jeg på en måte i 0, og egentlig hadde jeg fortsatt tjent litt med tanke på hvor mye penger jeg hadde brukt av fortjenesten. Allikvel sov jeg dårlig om nettene og klarte ikke tenke annet enn "viss jeg bare hadde satsa på low istede for high". Endte med å sette inn alle spare pengene mine og begynte å gamble. Hjertet banka så hardt at jeg kunne høre det med mine egne ører. Begynte å tape men klarte hente meg inn igjen. Ble mer og mer skremt og heldig faen vis har jeg blitt så "redd" at jeg ikke tørr gamble lenger. Forstod jo hele vegen at jeg hadde ett problem men tenkte bare at jeg ikke taper fordi jeg er så heldig. Helt arrogant. Tålte ikke tanken på å spille bort alle pengene mine, men likevel frista det å gamble. Holdt meg i øret i mangen uker. Tenkte på taktikker osv når jeg skulle legge meg. Men sakte men sikkert forsvant trangen til å gamble og nå annser jeg meg selv som frisk. Fortalte det ikke videre til folk før i ettertid men det er ingen som tror på meg at jeg har vunnet og tapt ca 100k.
Nå har jo du komet i en langt verre situasjon enn meg. Vet ikke hvordan helsevesenet sin hjelp virker, men viss du ikke klarer holde deg fra å spille så anbefaler jeg deg i å i det minste snakke med noen du stoler på.
Sist endret av villsvin; 21. oktober 2014 kl. 11:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.