View Single Post
Hei hei.nå har jeg lest hele tråden her og lært endel. Jeg er en ganske vanlig hardtarbeidende kvinne som har hatt endel utfordringer i livet, men jeg har kommet ganske greit gjennom disse utfordringene uten særlig medisinering.

Jeg er jomfru når det gjelder det psykedeliske og har kun sjelden brukt små mengder cannabis for å dempe smerter og heve stemningsleiet. Ellers røyker jeg sigaretter, ca 10 pr dag, noe jeg har gjort i 3 år nå, men helst ønsker å slutte med.

Jeg kom tilfeldig over endel hyggelige ayahuasca filmer for et år siden, og har egentlig en plan om å reise til Peru og få litt schmanhjelp gjennom noen dmt turer, som en slags 50 årsgave til meg selv. Men så begynte jeg å høre på Mckenna foredrag, en elskelig og håpefull fyr hvis livsanskuelser definitivt appelerer til min sarte sjel.Så nå har jeg begynt å vurdere fleinsopp. Og vips, i dag da jeg rydda på sauejordet fant jeg en hel del av disse soppene som virkelig ser ut til å være flein, De stod liksom å ropte til meg: plukk oss, her er vi, så plukk oss
Så nå ligger det 15 sopp og tørker på kjøkkenbenken. Soppene ser ut til å være litt gamle, og varierer i størrelse, men ingen hadde begynt å råtne, de var ganske brune i hatt og stilk. De fleste er tydelig blå nederst på stilken.
Er det unge eller eldre sopper som er mest potente? At jeg begynner å bli eldre, og ikke eier erfaring, men har lest mye og forventer gode sjelelige opplevelser , vil det kunne bidra til en god start/tur, om jeg tar alle 15?

Jeg burde vel ha en god venn i nærheten, men har ingen som kan egne seg til et slikt oppdrag Er det ok å ta jomfruturen alene?

Om det skulle dukke opp besøk, vil de oppfatte meg som annerledes med bare 15 sopp i systemet?
Veldig takknemlig for litt tips fra dere som kan dette