View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av Zalderach Vis innlegg
Du motsier deg selv, narko markedet har aldri vært større samtidig som BTC mister 30% verdi på en måned? Fakta her er at folk som bruker Bitcoin til å kjøpe narkotika driter i BTC prisen, marihuana koster det samme i dollar uansett om BTC koster 1200$ eller 1$. Bitcoin er en ganske fiffig løsning for å handle anonymt på nett, men alle idiotene som tror de kan bli rike på dette burde våkne opp snart.
Vis hele sitatet...
Før et Bitcoin-seminar tidligere i vinter jeg var på, så fikk jeg følgende beskjed av et utpreget pølsehue jeg ble tilfeldigvis kjent med et sted (dette var pm på FB):

[...] " informasjon og rapport wanted om du skal på seminar. "
Vis hele sitatet...
Intet mindre, intet mer. Vedkommende hadde gitt faen i å hilse fra sist, el.ns, men måtte fanken meg bare vite hva som skjedde på seminaret. Vedder på at h*n gnidde seg i hendene, siklet etter å innkassere litt..
( LOLS ).
H*n fikk ikke en eneste bokstav tilbake av meg.



Dette med mange av disse ikke helt skrive -og datakyndige, men heller ikke analfabete, -menneskene vi fremdeles har i Norge (les lite/ingen utdanning), som tror man kan bli helt sinnsykt steinrik på Bitcoin, ..noen må kakke dem litt i hue og fortelle at et nytt Eldorado / Klondyke fullt av gull ikke er funnet.
Sist endret av aeon_illuminate; 8. oktober 2014 kl. 03:01.