View Single Post
Når jeg leser deres historier og erfaringer tenker jeg bare at jeg hadde fått en "bad tripp" av å oppleve det samme. På forhånd tenker jeg at jeg skal dra meg så langt inn i drømmen som mulig. Men når ting begynner å skje blir jeg altlid så forbanna redd. Spesielt det som Aeon illuminate forklarer hadde kanskje gitt meg hjertestans. Er det forresten ikke noe med det at mange føler at noe ligger oppå dem og i gamle dager trodde folk det var troll som gjorde det viss de hadde gjort noe galt (eller?).

Hos meg blir kroppen vanligvis lam og det eneste jeg såvidt klarer bevege er øynene. Det er ikke alltid jeg tørr åpne øynene fordi jeg er redd for hva jeg skal se. Ofte tenker jeg "nå føler jeg at noen står rett ved siden av meg. Eller at når som helst vil noe/noen slikke meg i ansiktet med tunga. Når jeg åpner øynene ser jeg av og til litt syner som varer myye lenger enn vanlige syner vanligvis gjør. En gang var jeg overbevist om at bokhylla på rommet mitt var ett stort ansiktet som gliste bort til meg og jeg ble helt svett på hele ryggen.