View Single Post
Sitat av EyesWideShut Vis innlegg
Blander ikke sopp med noe annet en cannabis.
Men det har blitt altfor mye MDMA i år, gikk på en liten smell for noen uker siden, så skal holde meg borte fra MDMA en stund..

Har også hadd en ganske stort forbruk av LSD og 25i nbome, men det begynner å bli ganske mange måneder siden.
Ble kanskje litt småspising(100-150 flein i slengen), men prøvde også å spise 4-5g tørket sopp på engang. Kanskje det er en kombinasjon av toleranse og høyt MDMA forbruk?

Tar meg nokk en pause fra fleinsopp nå, og kommer sterkere tilbake neste år
Vis hele sitatet...
Spiser du 100-150 i slengen.. Så når man sjeldent mye høyere annet enn at trippen varer lengre.

150 fleinsopp - er iallefall nok til å sende meg inn i fraktal-land der guder og andre skapninger holder til. Og 5g tørket sopp er jo den berømte McKenna doseringen som blåser psykonauten McKenna overende.. På slike doseringer skal du kunne forvente å høre soppen snakke til deg.

Siden du ikke når disse høyder så er muligens receptorer passelig svidd etter overdriving med MDMA.. (tviler på at LSD, for måneder siden, har noe å si)

Ellers så senser jeg at respekten for psilocybin-nissene ikke er den største ved slik overdrivelse av flein-gnafling (men godt mulig jeg tar feil altså).. Isåfall er jeg tilbøyelig til å tro at dette også kan ha noe å si.