Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Bethrops: Nei! Du spekulerer og antar at vonde ting vil skje. Før de har skjedd.

Jeg kjefter på de som kaller meg hjernevasket, jeg kjefter på de som stiller spørsmål og når det besvares så bruker de herseteknikker. Det hører ikke hjemme i en diskusjon.

Jeg kunne kommet med mange kilder på hvor korrupte amerikansk media er, men du hadde aldri godtatt de. Så la oss heller bruke hode og følge tidligere hendelser.

-USA invaderte Irak på bakgrunn av kjemiske våpen, noe media meldte også om.
-Irak hadde aldri kjemiske våpen. Media meldte aldri om det. De påsto at det var kjemiske våpen der
-Måten Assange blir utpresset på(wiki leaks)
-All dokumentasjon som Snowden har avslørt tyder veldig på at det foregår mer enn korrupsjon av media.

Bearass: Jeg er ferdig med å diskutere med deg. Du er ikke realistisk, eller viser noe form for respekt når du diskuterer. Du kaster skjellsord fra deg som om det var luft!

Lacertosus: Vanskelig å skjønne hva han sier. Så har ikke fått sett på første videoen dessverre.
Min støtte går til et mer stabilt midtøsten. Der folket kan slippe lidelser som de går gjennom nå pga internasjonale interesser som blander seg inn.

Den andre videoen du linker til viser klart at deres mål er militære baser. Ingen sivile, men klare militært personell. Ja det er grusomt, men dette er krig. Hva forventer du i en krig egentlig? Irakisk militær gjør det samme med IS soldater om ikke verre. Irak er ett av verdens mest korrupte land. Langt verre skjer pga militært personell mot sivile!

phish: Jeg kan si det samme om deg. Du er like hjernevasket. even now? Slutt å angrip og svar konstruktivt.
Hadde du lest første post hadde du skjønt fort at jeg ikke er noe praktiserende muslim. Er heller ikke en beundrer av Islam. Men jeg har en forståelse for folk som har det. Og ønsker at de skal praktisere som de vil i sine egne land! Jeg sprer ikke noe propaganda, jeg inviterer til en diskusjon, noe du såklart ikke har klart å skjønne, mtp på måten du anklager meg, selv om jeg har uttrykt det helt klart at jeg er IKKE for mord. Jeg skriver det helt klart, jeg skjønner hvorfor de dreper, men jeg støtter det ikke. Jeg forsvarer det heller ikke. Jeg forklarer hvorfor disse handlingene begås. Sånn at sånne som deg ikke skal bare plukke en side som gir mest sympati.

Dette er en krig, folk blir drept i en krig. Slik foregår krig. Hadde du sett den filmen, så hadde du fort skjønt hvem de som blir henrettet er. Disser er soldater, som er ansatt av den Irakiske stat. Disse prøver å drepe IS medlemmer. Skal man fange dem også slippe dem? Slik at de kan komme tilbake å drepe deg?

Heldigvis så slipper du å ofre noe som helst av ditt eget land.

Og du har meninger om en film du ikke klarer å se på. Du bare antar at det er noe du ikke liker. Dine meninger settes veldig stor pris på. Takk for deg.

Du har lov til å kritisere hvem du, så lenge du har saklige argumenter. Ingen kaller deg heller Islamofob så lenge du har argumenter. Men hittil har du manglet alt.

"få dem ut" er heller ikke ett argument. Voks opp.
Vis hele sitatet...
Jeg spekulerer ikke, jeg rapporterer hva mediene sier. Mediene du hevder er korrupte uten noe dokumentasjon eller videre forklaring.
Fortsatt ingen kilder eller dokumentasjon i svaret ditt. Trur ikke noe på deg før du kommer med det.
Det du har skrevet hittil er så fjernt at når du sier vi skal "bruke hodet" så har jeg ikke noe tro på din bruk av ditt hode. Vis meg kloke ord fra klokere hoder.
Du hopper over alle de viktige spørsmålene og prøver å fremstille et glansbilde som ingen tror på.
Sist endret av Bothrops; 4. september 2014 kl. 09:23.