Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Jeg støtte ikke drap på noen måte. Men jeg har forståelse for hvorfor det skjer. Journalistene er på oppdrag fra sin arbeidsgiver, som er eid av amerikanere, som sprer falsk propaganda. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal diskutere dette, når det har kommet helt klart fram at Amerikansk media er korrupt. Så nei, journalister maler på bilde, og er ikke objektive. De er advart, allikevel drar de ned dit.
Vis hele sitatet...
Du er totalt hjernevasket, så det forundrer meg egentlig at du ikke allerede har dratt til verdens beste plass for å praktisere fredens religion med kniv. Hva er grunnen til at ekstremister trives så godt her oppe i kalde Norge, omgitt av vantro hunder?

Du sprer IS-propaganda. Hadde det vært akseptabelt dersom noen dro deg med ut i skogen og skjærte hodet av deg for så å legge videoen ut på youtube for å sende en beskjed til IS? Vil du ta på deg personlig ansvar for alt IS foretar seg? Det er slik du argumenterer for at drapene på journalister er helt greit, bortsett fra at du faktisk egenhendig sprer propaganda. Hvis noen advarer deg mot å bli i Norge og du ikke flykter, er det da greit at noen kommer og skjærer av deg hodet? Dette er retoriske spørsmål, men forsvaret ditt for regelrette henrettelser av uskyldige er så svakt at du umulig kan ha tenkt gjennom det. Du skal være veldig glad for at du ikke blir behandlet av den norske stat, slik jeg ville blitt behandlet av IS om de fikk tak i meg.

Ta med deg flest mulig islamister og dra til IS og kjemp for saken deres. Det eneste positive med dette er at ekstremister drar ned og blir drept.

Ekstrem islamisme og sadisme kommer dessverre alltid til å eksistere, men det er bare et spørsmål om tid før IS i Irak blir utryddet. Det vil være noen som overlever, og Europa/Norge er vel dumme nok til å slippe dem inn igjen og sende dem på dialogmøte og i behandling for PTSD de har pådratt seg gjennom å se for mange avkappede hoder.

Personlig kunne jeg godt tenkt meg at IS fikk en egen innhegning der dere kunne praktisere Sharia, halshugging og selvmordsbombing, med en enveissluse inn for alle hellige krigere, problemet er at IS og ekstremister utgjør en litt for stor terrortrussel mot sivile, fredelige mennesker til at verdenssamfunnet vil sitte og se på. Hadde de lovet å aldri begi seg utenfor de muslimske områdene og latt alle ikke-muslimer (og de som ikke vil leve under et skrekkelige regime) fått leve og flykte, så hadde jeg lett ofret større deler av regionen for at IS og deres støttespillere i vesten kunne fått et lite kalifat der de kunne kost seg med Sharia og pisking. Lite hadde gledet meg mer enn en islamsk stat der alle som hater vesten kunne "flykte" tilbake til, slik at vi slipper å ha utakknemlige snyltere som klager på alt vesten står for, med mindre de kan utnytte f.eks. ytringsfriheten vi har til å spre hat og frykt.

Hadde IS vært litt mindre blodtørstige, skal dere ikke se bort fra at dere hadde fått et lite kalifat, for jeg tror vesten etter hvert skjønner at om man styrter et vanstyre i den muslimske verden, blir det erstattet av et verre. Problemet er at jeg tror få kan se for seg noe langt verre enn IS av menneskelig ondskap.

Kode

[COLOR="Red"]Advarsel: Propaganda for IS der de slakter sivile. Anbefales ikke for andre enn hjernevaskede folk som tror at IS står tilbake for Nazi-Tyskland eller andre skrekkelige regimer/ideologier.

https://www.youtube.com/watch?v=z2QHldT1TIg[/COLOR]
Sitat av Khan17 Vis innlegg
Hverken Norge, USA eller Tyskland har noe å gjøre der nede. De burde la folket praktisere hva de vil og slutte å svartmale sharia og Islam.
Vis hele sitatet...
Det klarer sharia og islam helt fint selv Det blir litt som å skylde på britene for å svartmale nazisme...
Sist endret av phish; 4. september 2014 kl. 01:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.