Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sneipen: Ikke angrip meg, men angrip mine meninger. Så slutt med herseteknikker.

Bearass Beskylder meg for å gjenta det Hussein sier, og jeg beviser at det ikke er Hussein som har funnet opp denne måten sharia praktiseres på. Likevell bruker han svaret som ett argument mot meg.

Analogi: Jeg sier du er under 160cm høy, du sier nei. Du sender kopi av passet ditt som ett bevis på at du er over 160cm, likevel sier jeg du er fortsatt lav. Dette er oppskrift på en dårlig diskusjon.

Det er ikke slik man diskuterer.

Nå snakket jeg ikke om muslimer utenfor midtøsten. Tema var at ikke muslimer ble utslettet i Irak, noe som ikke er sant, fordi de har levd side om side i mange år. Selv under sharia, så det gir ikke mening at plutselig fikk muslimene hat for yazidis.
Ikke oppfør deg som en bølle og les før du velger å svare på den måten!


Jeg støtte ikke drap på noen måte. Men jeg har forståelse for hvorfor det skjer. Journalistene er på oppdrag fra sin arbeidsgiver, som er eid av amerikanere, som sprer falsk propaganda. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal diskutere dette, når det har kommet helt klart fram at Amerikansk media er korrupt. Så nei, journalister maler på bilde, og er ikke objektive. De er advart, allikevel drar de ned dit.

Når det gjelder drap, så er dette en borgerkrig. Folk blir drept, det er en del av en krig. Krigere som ønsker å drepe deg, dreper du. Noen blir fanget og drept senere, andre blir drept i kamp. Slik foregår en krig. Ingen kriger med ord lenger, det er snakk om våpen. Det medfører til død. Dette er realiteten.


Det jeg sliter med å forstå er hvordan folk kan være så hyklere og dobbeltmoralske. Den norske befolkningen har gjort det helt klart at Islam aldri kommer til å få fotfeste i norge, og den norske befolkningen ønsker ikke å bli muslimer. Dette gjør norge til et ikke idealt sted å praktisere Islam.(jeg har nevnt hvorfor i postene over) Men allikevel skal dere ta muslimer retten til å opprette en egen stat, innenfor sine egne lande grenser. På samme måte som du bruker ordet apartheid, så er dette apartheid. Du ønsker nødvendigvis ikke å utslette muslimer, men du ønsker ikke dem retten til å ha en egen stat. På samme måte som man nekter Palestina i å ha en egen stat.

Slutt å hold araber for høyere moral enn alle andre i verden. De ønsker en egen sharia stat, la dem. Og det er ikke noe galt i å ønske noe slikt.



Jeg har på ingen måte blitt vasket til å tro noe som helst. Jeg har kun trukket fram konklusjonen etter å ha lest ting selv fra uavhengige kilder som ikke har noe å tjene på hva jeg tror på.

Jeg kan fortelle at jeg heller syns synd på deg fordi du lever i en så firkantet verden der du tror at alt som er ukjent for deg er vondt. Alt du ikke like mener du at andre mennesker også ikke skal like. Det er naivt. Og du kommer til skjønne det etterhvert.