View Single Post
Heisann, kom plutselig inn på tanken om styret rundt pepper og hvor avhengighetsskapende det vistnok skal være. Er vel fortsatt en "rookie" hvis jeg kan kalle det det, når det gjelder pepper.. Har vel forma rundt 10-15 ganger i livet mitt, værste kjøret jeg var på satt jeg våken i rundt 85 timer i strekk og snortet rundt 5-6 gram med 2 kompiser

Første gang jeg prøvde var det himmelsk, en sinnsyk følelse jeg aldri vil glemme, har selvfølgelig aldri fått like god form som det og det skjønner jeg at jeg mest sannsynelig aldri vil.

Poenget mitt er at gjennom dette har jeg aldri følt at jeg har blitt avhengig, verken fysisk eller psykisk, har snortet 2 ganger på 6 mnd. Føler såklart en gang i blant at det hadde vært skikkelig gøy med en ordentlig formehelg, men er ikke sånn at jeg vrir meg i senga å ikke får sove over det



Jeg mener at hvem som helst som er litt oppegående greier å kose seg med dette drittdopet(love hate relationship) uten å bli avhengig, hva mener dere?

Vil legge til at etter et par dager våken og på kjøret så er egentlig en stripe til det SISTE jeg vil ha

Asså når man står der etter 4 dager våken i strekk, 10 kg lettere, pepperpikk og greier å drite på seg i tilegg, DA kan man vel si at man har vært på kjøret xD
Sist endret av hoan1221; 14. august 2014 kl. 10:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.