View Single Post
Sitat av Gobity Vis innlegg
Veldig trist historie å lese. Syntes det er bra at du setter et kritisk lys på cannabis og rusmidler generelt, men har et par spørsmål.
Føler du at cannabis har påvirket deg negativt bortsett fra "gateway-effekten"?

Cannabis og MDMA er jo to rusmidler, som utifra det jeg vet, ikke fremmer aggresjon i en vanlig frisk person. Derfor må det jo ligge andre årsaker til grunne for utbruddet du fikk denne kvelden. Du sier jo selv at du ikke hadde kontroll over kroppen, og at den bare ble styrt mot din vilje - dette kan jo blant annet være indikasjon på schizofreni.

Hvordan ville du forresten stilt deg hvis cannabis var statlig regulert? Tror du ikke at å måtte oppsøke kriminelle miljøer for å kjøpe hasj fører en større risiko for å bli lokket over på hardere stoffer?
Vis hele sitatet...
Har hatt ett par løse tråder med cannabis tidligere, men denne opplevelsen i 2011 har gjort mest inntrykk på meg, derfor jeg valgte å dele.

Mange oppsøker kriminelle miljøer per dags dato for å kjøpe seg cannabis, noen velger å gå i parken å møte en fyr der og noen drar heller hjem til de, og mange av tilfellene hos meg har vært at jeg alltid har sittet der hos dem jeg har kjøpt cannabis med. Men folk er forskjellig, og det legger jeg også vekt på i rapporten, at min opplevelse skjer skjelden og mest sannsynlig ikke skjer senere i 2000 året(forhåpentligvis)