View Single Post
Denne rapporten går egentlig til de unge, som både bruker og misbruker cannabis i en form hvor man tror det er kult og man får streetcreds. Nå tar jeg ikke alle under samme kam, og har forståelse for de som bruker cannabis få ganger. I håp om denne rapporten, så ser jeg frem til at ungdommer tar litt til vett, men samtidig legger vekt på at dette skjer skjelden. I min rapport vil jeg beskrive hvordan cannabis har påvirket meg, både positivt og negativt.


To stykker, en mann og en kvinne. Vi kan for sikkerhetsårsaker kalle henne Ruth. Ruth er min ex kjæreste, og har aldri inntatt MDMA.
Ruth kom hjem til meg rundt halv ni på kvelden, sinna og frustrert for det hadde regnet ute. Men i mitt åpent sinn forsto jeg aldri hva hun skulle frem til. Hun hadde nemlig en stor kvise i ansiktet, hvor jeg på noen som helst måte ikke klarte å se unna. Jeg hadde nylig kjøpt MDMA krystaller, som basically var kun til mitt bruk. Men jeg ville lyse opp stemningen, i håp om å glemme den stygge kvisen som hun bar på seg i stolthet.

Etter inntak av både cannabis og MDMA, så begynte vi og diskutere hvordan vi hadde vært mot hverandre tidligere. I denne sammenheng hadde jeg ikke begrip på at hun kunne komme hjem til meg for å sette meg i et dårlig lys, nemlig å krenke meg for at hun skulle føle seg bedre. I denne posisjonen så forandret jeg personlighet, og ble en ghetto gutt.

Jeg skrudde på The message av Nas på spotify på mitt nye anlegg, cerwin vega. 2 12" som ble kjøpt på HIFI klubben og jeg betalte hele fjorten -tusen. I denne forstand så gikk ting uforventet og verre enn jeg trodde noen gang skulle bli. Det gikk en kuldefrysning som gikk helt ned til rævmargen, og fikk en blackout uten at jeg var helt ute. Noen tok over kroppen min.

Hver eneste muskel ble iverksatt, som dette skjedde ubevisst i en bevisst sammenheng. Jeg visste alt som skjedde, men hadde ikke makt til å ta meg sammen. Jeg gikk bort til Ruth, tok tak i håret hennes og slengte henne på bakken.

Smellet Ruth traff bakken med, fikk henne til å gråte. I all panikk røyste hun seg, og fikk seg en på tryne. Utgangsdøren var låst med en spesiell nøkkel som bare jeg hadde tilgang til, hun kom seg ikke ut.


; jeg velger å gi meg med rapporten her, da dette skjedde i 2011 og skal forsåvidt holdes anonymt. Det jeg skal frem til er; gutter, cannabis er ikke noe å spøke med. Det er morro, lærerikt og sosialt. Jeg forstår det, jeg har vært der. Og vet dere hvor jeg er nå? Jo, på heroin. Alt startet med gateway stoffet hasj, som utviklet seg videre til amfetamin og LSD. Vi var en guttegjeng på 7 stykker, alle er død av overdose. Kontakt med familie har jeg ikke, ingen jobb. 2400,- i mnd har jeg å rutte med fra NAV, men jeg er heldig; de betaler husleia mi.
Sist endret av psychotomimetic; 13. august 2014 kl. 13:29.