View Single Post
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Tillater meg å kapre tråden litt. Spør for en annen person her, som er en bekjent, litt yngre og uerfaren og i tilnærmet samme situasjon som trådstarteren -- spør siden jeg vet om og har vært aktiv i denne tråden:


1) Aller først og viktigst; Hva er timelønna for en jobb på Netcom som kundekonsulent, da med tanke på at det går igjennom et bemanningsbyrå?? (du blir jo ikke fast ansatt i Netcom sånn uten videre?)

2) Hvor stressende/evt chill er jobben?

3) Ville dere som har erfaring som kundekonsulent el. likn anbefalt det if.t liknende jobber som selger eller behandling av andre typer kunder?

4) (har søkt litt i tråder her, for å finne info); det virker som om mange synes det er mange dumme kunder; er det mye kjeft man får som kundekonsulent over telefon?


Setter pris på og takker for svar på forhånd!
Vis hele sitatet...
Hei,

1. Timelønnen er på 148kr før eventuelle tillegg. Stemmer godt at hos kundesenteret så får du ikke fast ansettelse før du faktisk har prestert bra og jobbet der over ett par år, samme gjelder chess.

2. Det er forskjellig fra dag til dag og hvilken avdeling du sitter på, de fleste henvendelser er å sende nytt sim kort eller hjelpe kunde med faktura problemer.

3. Om kompisen din ikke er noe utadvendt person er det ganske så flott jobb, du blir prissatt og det er mye interne konkurranser og muligheter for å klatre litt i systemet om du er rette personen. Er du utadvendt så er salgsjobb o butikk noe mer å foretrekke, du kan bli lei av å sitte ved en pult over lengre tid med ett headset på hodet å aldri se personen du prater med.

4. Du jobber som kundekonsulent for å yte service. Tro meg, 9 av 10 kunder er idioter og du lurer på hvordan de klarer å komme seg ut døra om morgenen. Er fra de rareste spørsmål til noen som bare ikke gidder å gjøre ting selv.

Lurer du på mer så gjerne send meg en pm!