View Single Post
Hallo

Synast heile debatten rundt Cannabis som eit farleg rusmiddel er latterlig sånn eigentlig. Eg har røyka sjølv i 3 år før.
Cannabis er mindre skadeleg enn alkahol. Drikker du for mykje alkahol kan du få overdose som kan føre til at du dør.
Røyker du for mykje Cannabis er verste som skjer er at du kaster opp 2-3 gangar, for så å sovne.

Cannabis er også mindre skadeleg enn paracet kan eg legge til. Paracet kan føre til lever & nyresvikt med for mykje bruk over ein lengre periode.

Det er ikkje slik at alle som røyker sitter å stirrer inn i ein vegg menst dei er rusa. Eg og ein vennegjeng som røyker ofte med kvarandre sitter å prater ilag i fleire timar, ser filmar, lagar & spiser mat ilag, spiller spill ilag og mykje anna.

Ein anna ting politikerar diskuterer hardt på er jo det med alle som selger cannabis ulovlig. Dei bruker også fleire millioner på å stoffe ein stadig økande marked av cannabis salg.
Kvifor ikkje legalisere det, sette aldersgrense på det & selge det som dei selger alkahol liksom. Istadenfor å bruke millioner på å stoppe Cannabis markedet som dei ikkje vil klare å stoppe, så legaliser det.

Cannabis er mindre skadelig enn alkahol, det har masse av dei samme funksjonane som fleire av pillene du får av legen mot diverse sjukdommar, smerter & irritasjonar