View Single Post
Sitat av deGrønne Skoger Vis innlegg
Halvtime og nesten ikke merkbar effekt.... Vaskepulver ftw eller kanskje bare Norge i ett nøtteskall...

Amfetamin er nr 2 på lista mi over favoritt rusmidell rett bak Extacy i tabl form og LANGT forbi Kokain.

På pepper så kjenner jeg først den gooode nese sviinga jamt med at jeg blir klaska i trynet av en heeeerlig rus kick, slår ikke like hardt som kokain men fy faen å mye diggere det er. Blir som regel mer rusa om jeg har noen å prate høl i huet på hverandre med, sosial samvær er det beste på pepper.... og kanskje rydde etc :P Har du ikke kjent merkbart etter en halvtime så er det veldig bunk eller du har tatt en jøøøøvlig liten "liner", men tror nok heller på at det er vaskepulver med koffein pulver lol.

Har du god pepper så skal du bli etter min erfaring RIIIMELIG euforisk etter få minutter.
Vis hele sitatet...
Vi fikk bare ei gratis stripe av en bekjent som sa det var speed så regna med det var vanlig Amfetamin. Han sa i ettertid at det var Meth. Svidde ganske i nesa og kjentes ut som jeg hadde blitt sprayet med myggspray/insektmiddel opp i nesa. Kjentes også ut som jeg hadde pepper øverst i svelget.

De andre to blei griserusa og klarte ikke sitte helt stille på 8 timer ca og leppa demmes blei ekstremt opphovnet pga en allergisk reaksjon(?) De kom seg til lege og fikk noen piller mot det, så alt er bra nå.

Jeg fikk betydelig mindre rus enn de jeg var sammen med og ble egentlig mer konsentrert, våken og rolig(?) Kan det ha med at jeg har adhd og ikke bruker noen medikamenter mot dette? Skal mest sannsynlig få Ritalin i kommende framtid.

Var forresten ikke noe for meg det hær så blir å holde meg unna amfetamin og metamfetamin for framtiden.
Sist endret av BananasIPyjamas; 2. juli 2014 kl. 02:17.