View Single Post
Ukjent
Trådstarter Donor
Styrken til en unit er definert ut i fra type - den kan aldri bli sterkere eller svakere. Dette er definert ut i fra hvilken type du valgta når du spawnet den.

Units spawner etter units har blitt flyttet, på en av "basene" (eller spawnere som de heter i spillet) om følgende er sant:
- Du har mat tilgjengelig
- Spawneren er ikke ødelagt
- Ingen units blokkerer spawneren.

Husk at rekkefølgen ting skjer i spillet er følgende:
1: Harvest any nearby food
2: Move units
3: Spawn new units
4: Resolve battles
5: Destroy spawners
6: Spawn new food

Sitat av hayer Vis innlegg
:
Hvorfor er noen runde mens andre er "to trekanter"?

Kan en spiller har flere spawnere? Når jeg kobler til 2 test klienter ser det ut til at de får 2 spawnere hver?

Av og til "forsvinner" units? Og av å til kommer det units -- uten at jeg helt ser logikken?
Vis hele sitatet...
Fra siden:

There are three different types of units that can be spawned, chosen by the player.

Standard: This is the most basic unit. This unit can collect food and has an attack-strength of 3. Identified by a a circle on the map.

Harvester: This unit will get double value for each food collected, but has weaker attack with a strength of 2. This unit has a vertical line through it

Soldier: This unit is a pure fighting unit with an attack-strength of 5, but he is incapable of collecting any food. This unit has a horizontal line through its body.

Units forsvinner hvis de dør. Dette skjer hvis de denne turen forsøkte å gå til same rute. Hvis det kommer nye units er det fordi det spawnet noen i basen din. Dette skjer når scenarioet jeg forklarte over skjedde.
Sist endret av etse; 27. juni 2014 kl. 17:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.