View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Det skumleste? Jesus fuck det blir vanskelig.

Når jeg var ung slet jeg veldig med febermareritt. De som ikke vet hva det er, når du har influensa eller whatever som gjør at du får feber på 40+ så får du et mareritt i tillegg når du sover. Jeg fikk det absolutt hele tiden når jeg var syk og det var helt horribelt, og det har formet meg mer i hverdagen enn jeg skulle ønske.

Jeg kan ikke forklare drømmene mine engang fordi de var så rare, men jeg skal prøve. Jeg våknet opp en dag, og det var trampoliner overalt. Trampoliner som gikk i bokstaven A-G. Jeg var for sen og slapp ikke inn på en trampoline. Jeg måtte altså gå på en trampoline som sugde ut menneskeheten min, drepte alle jeg kjente og tok sjelen til alle de også. Jeg gikk dit, begynte å hoppe og huff det var helt horribelt. Jeg hoppet, men plutselig var hele verden 2 kvadratmeter stor og alt i hele verden fikk plass her. Jeg måtte slappe av på "puta" jeg hoppet på før jeg skulle dø. Plutselig våknet jeg opp av at mora mi vekte meg, jeg sto i gangen i huset vårt med nærmest alle klærn i huset kledd på meg, jeg var rundt 7 år gammel.

Så febermareritt er min største fiende. Jeg har ikke tatt mye psykedelika unntatt salvia og nitro men det kan ikke engang sammenlignes, naturlige febermareritt er det jævligste jeg har gjort i hele mitt liv og jeg ville nesten ikke ønsket det på min verste fiende engang. Jeg ville heller drept 10x små søte jenter enn å oppleve det selv igjen, det er så horribelt jævlig.