View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Drev mye med paralagrin forte kodein ekstrahering for flere år siden.

Etter flere års erfaring vil jeg konstantere med at det er bare bro-science piss.


Etter at jeg slutta og ruse meg har jeg pga kronisk sykdom ligget på sykehus ved flere anledning og benyttet meg av sjangsen til smertestillende da jeg kan få så mye jeg spør etter. Da i form av tramadol, oxynorm, oxycontin, ketorax(Intravenøs opiat). PF er smertelindringenes pingle dop.

Istedet sammen med de forskjellige brukes ALLTID Paracetamol i sammhold for og "smøre" effekten av opiat preparatene. Derfor har man kodein+paracetamol mix ala Paralagrin Forte.

Når jeg har ligger på sykehus har jeg fått oppi 8-10g Paracetamol i døgnet uten at det har skapt problemer. Eneste jeg kan merke om jeg får for mye er at man blir sur i magen i form av halsbrann og sure oppstøt, da er det fordi magesekken begynner og bli sårbar og det kan gå sår/skader på denne. Men det merker du. Det kan dog være lurt og safe med Nexium.


Så skal man ruse seg på 3-4-5-6 Paralagrin Forte så ser jeg OVERHODE ikke poenget med og waste bort masse nydelug kodein på denne bro-sciene ekstrasjonen annet enn om man skal drike det hver jævla dag eller kanskje syntes det er morsomt og være litt walther white på kjøkkenet med kaffefilter og knuste piller.

-Læææl.
Sist endret av deGrønne Skoger; 8. juni 2014 kl. 20:16.