View Single Post
Sitat av NorwayBM Vis innlegg
Grøss. Mye bygutter her...

Her på "bøgda" er det forholdsvis vanlig det å holde bestanden av villkatter nede, dersom den begynner å vokse merkbart. Man plikter naturligvis å sikre seg at en skyter rett katt, og ikke naboens. Man kan heller ikke skyte en katt på naboens tomt, dersom det ikke er avtalt. Det er ikke noe kontroversielt med å avlive katter... Prøv å ta dere en tur utenfor bykjernen en gang, så ser dere det.
Vis hele sitatet...
Så så! Jeg vil ha meg frabedt at du legger ord i munnen min. Jeg er da ikke fra noe bykjerne og er født på bygda. Det du beskriver er snudd på hodet og har ingen rot i virkeligheten. Folk på bygda adopterer og mater liksågodt lauskatter. Vi har sans for livet og steller med de så langt det lar seg gjøre. Man skyter ikke katter eller andre dyr over en lav sko. Det er mange fra bygda som er totalt uenig med deg NorwayBM. Denne typen generalisering burde du holde deg for god til. Er nokså bekymret over at man lar folk med så liten respekt for annet liv gå rundt med et lovlig våpen. Dog en ulovlig handling.
Sist endret av oom; 2. juni 2014 kl. 11:56.