View Single Post
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Vel ingen er pliktig til å opplyse om åpningstider på telefon. Det er ingen lov som omhandler din problemstilling.

At du ikke skjønner av deg selv at banken stenger til onsdag før skjærtorsdag er da ingen andres feil. Om du så hadde sittet i telefonen over hele påsken, det ville vært ditt valg.

At du i det hele tatt forsøker å fremstille det som om banken har gjort deg en stor urett og liketil lurer på om du "virkelig skal betale for dette" blir virkelig far out man.

Som jeg sa tidligere, ja en glipp av banken. Menneskelig svikt. Medfører det at banken skal dekke kostnadene din? Ikke i det hele tatt.

En må virkelig forvente at voksne folk skjønner at det er stenges tidlig på onsdag før påske. Om noe er almenn kunnskap så må nå dette virkelig regnes som det. Slik har det vært så lenge jeg kan huske og sikkert så lenge de som er eldre enn meg også kan huske.

For å avslutte på nynorsk:
Man up and stop whining about it.
Vis hele sitatet...
Hvordan skal jeg vite av meg selv at banken stenger tidelig den dagen? Er heller ikke uvanlig at det er opplyst om andre åpningstider i høytidene.

Og hva med den andre avdelingen i banken som var åpen? Kunne like godt vert avdelingen jeg ville nå som var åpen.

Jeg griner ikke, jeg prøver og diskutere på en saklig måte.
Sist endret av Forvirretperson; 27. mai 2014 kl. 18:21.