View Single Post
Sitat av oseberg Vis innlegg
Skal bare nevne at min siste tur på var på ren mdma, og etter kanskje 8 gnikk på gummene begynte jeg virkelig, viiirkelig å ture. Hadde en pose med 0,5gram med meg, tror jeg klarte å jobbe i meg halvparten av den, heldigvis mista jeg dette da jeg fylte på vannflaska mi for 2 gang ved baren.

Så, jeg er en fyr på rundt 75kg, når dette virkelig sparka inn begynte øynene mine å riste fort frem og tilbake, ikke at det brydde meg noe. Jeg fikk en sterk følelse til å kaste opp, sikkert på grunn av at jeg drakk vann litt mye litt fort, og jeg kunne faktisk kjenne svetten piplet opp imellom hårrøttene mine. Jeg måtte stå ute på røykeområdet store deler av tiden på grunn av stor kroppsvarme. Holdt dette på å gå galt for meg?

De første gangene jeg prøvde meg tok jeg piller, som gav meg en helvetes chewie-case som jeg kjente 4 dager etterpå, men også et sinnsykt energirush. Da jeg prøvde pulveret ble jeg ikke noe mer rolig eller energisk, men avslappet, om man kan si det slik, og kameraten min sa at fjeset mitt så helt, heelt fjernt ut. Lurer litt på om jeg fikk noe urent stoff en av gangene, og at pulver-rusen var mer MDMA. Noen som har peiling på dette?

Lurer litt så jeg vet når jeg skal stoppe og hva jeg kan forvente neste gang. Skal nevnes at mine første turer var veldig hensynsløse, men gikk fint. Håper å kunne være litt mer forsiktig fremover.
Vis hele sitatet...
Her kan du lese postitive, nøytrale og negative effekter:
http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_effects.shtml

Nystagmus (at øynene rister) er vanlig på MDMA (listet under nøytrale effekter på erowid), spesielt på høye doser. Hos meg er nystagmus omtrent det første som skjer (uavhengig av dose), men jeg har dette litt til vanlig også.

Siden du ikke har testet det du har puttet i deg er det umulig å si hva du har tatt. Kjøp deg test-kit. Forskjellig dosering kan også gi forskjellige resultater, samme kan stemningen du selv er i

Et tegn på at du har tatt for mye er at du spyr når du er på vei ned.