View Single Post
Sitat av Tekniker2 Vis innlegg
Da har kina forbudt Windows 8, og 13300 millioner mennesker er enig med meg at det var en dårlig ide og at Windows XP og android er mye bedre.
Vis hele sitatet...
Hadde gjort seg hvis en hadde betalt/betaler for nedlastbar Windows 8 gjennom Microsoft sine egne sider og attpåtil risikere å få myndighetene på døra Den dagen det skjer her hjemme i Norge kommer jeg til å bli like sint på Windows 8 som deg regner jeg med, eller? Kanskje en bare har mistet valgfriheten og ytringsfriheten hvis noe slikt skulle skje? Men da er en vel enig da slik som du sier.

En ting som jeg undrer meg over er hvilken tilstand du er i når du trykker på power-knappen på datamaskinen. Er du sint? Så sint at du blir rød i toppen? Koker det inni deg? Noe må jo virkelig plage deg med dette OS'et mener jeg når du heller foretrekker Kinas lover og regler fremfor Norges? Har ikke sett at du har kommet med en saklig grunn for at Windows 8 skal være så elendig at en skal havne i en slik hat-tilstand til det. På tross av dette bruker du Windows 8, ennå at du vil forby det og ikke kan fordra det? Skjønner ikke helt hva det går i her. Er det slik at du har blitt avhengig av Windows 8? Det er jo fritt frem å bruke det en vil.
Sist endret av sweem; 22. mai 2014 kl. 10:45.