View Single Post
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg må bare spørre: Hvem her inne bruker Ritalin/annen adhd medisin?
Bruker du Ritalin fordi du har en ADHD diagnose, eller uten? Om du har adhd hva bruker du (om du bruker noe)?

Nyskjerrig. Om du _ikke_ har ADHD hvor mange mg må du ta for å bli ruset på metylfedniat kontra amfetamin preparat og kontra gate amf?

Om du har adhd; Hvor mange mg er din "normal dose" og hvilken medisin bruker du? Og må du kjempe mye høyere i dose for å føle den "speeda" effekten med adhd?
Regner med de fleste med adhd holder seg til sin dose. Men greit å vite

Og, noe jeg har hørt her på forumet. At Ritalin sammen men alkohol skal gi en ganske lik effekt som Cola?
Nå har ikke jeg prøvd cola, bare ritalin og alkohol ++, og det gir annerledes effekt enn kun ritalin.

Men spør bare, for jeg har adhd, men får ikke medisiner. Kunne få Strattera seff, men med dem bivirkningene kan det bare glemmes.
Vis hele sitatet...
Har også ADHD og får utskrevet Strattera og har gått igjennom et helvette med bivirkningen. Sluttet for under en uke siden pga jeg ikke taklet bivirkningen og fant ut at det kom fra Strattera.

Den ene bivirkningen jeg fikk gå igjennom var ereksjons problemer noe som ikke egnet seg veldig bra når jeg var på besøk hos ei jente og begge hadde fått av seg klærne. Da nektet jo selvfølgelig lillemann å reise seg uten at jeg kunne fatte og begripe hva som var feil. Var jo ikke nervøs og alt var perfekt sånn sett. Blei ikke nå på meg den kvelden. Hadde forresten gått ca ei uke og vært unormalt lite kåt og og hatt veldig blaut boner.
Klarte selvfølgelig ikke å slutte å tenke på dette så jeg googlet bivirkningene på Strattera og fant ut at ereksjons problemer kunne komme av Strattera så jeg sluttet tvert. 2 dager etter siste inntak var den så hard som den ikke vært på flere uker.

Da jeg googlet bivirkningene på Strattera så fant jeg ut av masse annet jeg har strevd med de siste årene som syk depresjon og selvmordstanker selvom jeg ikke har noen grunn får det. Er også ekstremt trøtt hele tiden og sover veldig mye noe som kunne komme av Strattera.

Skal til legen snart å få utskrevet ny medisin og jeg tenker nok at det blir Ritalin sånn at jeg kan kose meg med å ta litt flere på fors når jeg drikker i helgene.
Sist endret av BananasIPyjamas; 21. mai 2014 kl. 02:29.