View Single Post
Hei dere! Jeg var på min første tur med MDMA i går og har noen spørsmål, hehe.

1. I starten, da rusen kicket inn så var det veldig ubehagelig. Jeg ble kvalm, det svei i hodet og jeg følte meg veldig dårlig. Det var nesten så jeg ville avlyse alt og dra hjem/til legen. Hva kom det av? Er dette en førstegangs-greie, eller kan jeg regne med å føle meg uvel i starten på neste tur også?

2. Etter noen minutter (tror jeg, fulgte ikke klokka, hehe) så stabiliserte alt seg og alt var bare deilig. På den ene siden så var jeg fullstendig tilfredsstilt - ingen ting av alk eller weed eller noe sånt fristet - men på den andre siden fikk jeg utrolig lyst til å ta mer, er dette lurt? Jeg fikk av en kompis som målte doser på øyemål, så jeg visste jo ikke hvor mye jeg hadde tatt. Hvor mye bør jeg/kan jeg ta på en kveld og skal jeg ta alt på en gang, eller kan jeg posjonere det ut? Er jente, veier 55 kg.

3. Da rusen begynte å gå ut så fikk jeg igjen lyst til å ta mer. Men avsto etter råd fra andre. Varer rusen lengre hvis man tar mer? Tar to ganger? Etter at mesteparten av rusen begynte å gå ut så var jeg fortsatt veldig fin i formen, ikke som alkohol eller noe og bare føler seg trøtt og jævlig. Jeg tok kanskje litt tidlig på kvelden, for mistet rusen rundt klokka 03 - er det farlig og røyke/drikke etterpå hvis man vil fortsette å feste?

4. Hvor synlig påvirket er man ovenfor omgivelsene? Er dette et stoff man kan ta hvis man er på en fest hvor ikke alle doper seg elelr blir dette veldig åpenbart? Jeg var uti skogen uten speil, så jeg fikk ikke sett meg selv/pupillene, men jeg følte meg veldig frisk og klar og hadde god kontroll, så jeg tror ikke jeg virket mer rusa enn noen som drikker. Det eneste jeg merket var at jeg veldig lett stønnet av velbehag (en sånn Mmmm-lyd kom ut litt ufrivillig flere ganger) og at jeg kanskje var litt usosial fordi jeg hadde det så godt.

5. Hva ligger prisen på en dose på i Oslo?