View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Tror å sette ut slike annonser går under lovlig politiprovokasjon.
Vis hele sitatet...
Problemet med slike eskortepiker er jo at de gjerne ikke tilbyr kun sextjenester, men også feks massasje eller eskortetjenester. Hva skal politiet gjøre hvis det kommer en mann på døra som spør hva det koster å ha jenta i 5 timer, hvis han egentlig mente at han skulle ta henne med på gallamiddag eller lignende for å se ut som en storkar? Det er plenty med folk som leier eskorter for det også.

Med mindre de sier "jeg betaler X kroner for sex" så kan jo ikke politiet bevise noe som helst. Jeg har ikke kjøpt eskorte selv så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer, men hadde jeg gjort det så hadde jeg blitt svært skeptisk om eskorten hadde sagt "du betaler 2000 kroner for SEX med meg, svarer du ja på det?" eller lignende.

Problemet er jo også hvis mannen egentlig bare ville betale for selskap fordi han er ensom, så spør jenta om han vil betale for sex, noe han ikke hadde planlagt. Han hadde kanskje ikke tenkt til det, men nå står han i rommet med ei nydelig jente han har blitt betatt av og har muligheten til å ha sex med henne hvis han vil. I dette tilfellet er jenta en undercover politibetjent. Vil du ikke påstå at det er politiprovokasjon?