View Single Post
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Når maks ett hundretalls folk blir tatt iløpet av ett år så vill jeg si sjansen er nesten ikke eksisterende.Det foretas enormt mange sex kjøp iløpet av ett år.Mange tusen daglig.
Om du får jenta til å slette sms eller anrops loggen fra du har ringt hu,så kan jeg ikke se åssen du kan klare å bli tatt.Har heller aldri hørt om noen som har blitt tatt med en eskorte i sitt eget hjem.
Vis hele sitatet...
Maks ett hundretalls blir tatt, mange tusen sexkjøp daglig. Hvor tar du dette fra? Har du en eneste kilde?

Sitat av Tøffetom Vis innlegg
outcall (at de kommer til deg) er mer eller mindre trygt. [...]
Forøvrig anbefaler jeg deg å alltid benytte siden der brukere gir tilbakemelding på tlf-nr. Slik unngår du både politi og falske bilder.
Vis hele sitatet...
Sitat av phish Vis innlegg
Ring henne og få henne til å sende deg noen SMS'er der hun ber deg over på middag og vin, så er du ganske safe... du trodde at det var en vanlig jente som var keen på deg...

Sørg for å få betalingen overstått fortest mulig, eventuelt gjem dem en plass hos henne til du skal betale... kan ikke helt skjønne hva politiet skal ta deg på i så fall...
Vis hele sitatet...
Hvis du kjøper sex av gatevandrerne, så blir du tatt ved at politiet tilfeldigvis bryter inn og tar deg med buksene nede. Når det gjelder eskortetjenester på nettet, så blir folk hovedsakelig tatt ved at politiet lager falske annonser eller samarbeider med de prostituerte. Og tro meg, det er mye falske annonser. Ikke vær en av de som går på den smellen.

Eskortetjenester på nettet er på flere måter mindre trygt enn sexkjøp fra gata. Når du går på gata, så vet du (med all mulig sannsynlighet) at det faktisk er en prostituert du snakker med. Måten du blir tatt på der, er da ved hjelp av spaning/overvåking av det aktuelle strøket, evt. koordinert operasjon akkurat der og da. Når det gjelder eskortetjenester på nettet, derimot, så har du ingen mulighet for å vite om du faktisk snakker med en eskortepike eller ikke. Uansett om du snakker med henne på telefon, eller benytter deg av ratingsystemet på siden, eller hva enn det skulle være, så kan det like gjerne være politiet som sitter i den andre enden. Dersom du faktisk snakker med en ekte eskortepike, så er sjansen for å bli tatt ufattelig liten, med mindre hun benytter en leilighet politiet har under radaren, eller et årvåkent hotell som melder fra. Problemet er altså at politiet aktivt har falske annonser ute til enhver tid, og hvis du først går på den, da sitter du med skjegget i postkassa.