View Single Post
Hei folkens!

For ca 1 uke sia tok jeg mdma for første gang. Har ikkje så mye erfaring med stoffe fra før, annet enn å ha vært sammens med noen andre som har vært påvirka. Hadde egentlig ei koslig stund sammens med nokke venna, ute å telta å greier.. Rusen virka egentlig som en ganske "normal" mdma rus i forhold til ka e har lest fra før, men det va en ting e ikkje heilt klarte å sette fingern på. Først når vi kom så tok e ca 0,25, men etter ca 15-20 min inn i rusen bestemte e me for å ta samme dose en gang til. Seinere på kvelden, sikkert to tima seinere, så begynte pupillane mine å "dirre". D va ikkje sånn at e ikkje klarte å holde styr på synet mitt, for i "mine øyne" sto dei heilt still og det va ikkje før vennane mine nevnte det at e faktisk la merke til d. Det e litt vansklig å forklare for det va ikkje sånn at e kika fra side til side, men rett å slett sånn at dei rista. E syns egentlig heile greia bare va litt komisk, men til slutt så begynte øynene å rulle "bak" i hode på me når e snakka, det va bare å blunke så va dei på plass igjen, å ikkje egentlig nokke som plaga det heller. Det hadde vært kjekt om nokken hadde peiling på ka ditta va for nokke, eller kansje har opplevd det sjølv?

Peace