View Single Post
Sitat av Black Horse Vis innlegg
- - - Jeg vet ikke om du har hørt om svhanild-saken, hvor mor mistet sine barn på grunn av for lav iq?
Vis hele sitatet...
Ganske riktig, Black Horse, slik var påstanden, og den var bare oppspinn. Deretter rullet det. Svanhild Jensen har i realiteten helt normal iq og er normal ellers også. Saken ble startet nærmest fordi etatene ble misfornøyd med at hun sa nei takk til barnehageplass. Barna som ble tatt, spør i dag etter sigende om og om igjen hvorfor de ikke kan få komme hjem.

Jo mere man graver i barnevernssaker, desto klarere blir det at Norge IKKE har et barnevern, og at den etaten som går under navnet "Barnevernet", og alle deres hjelpere, først og fremst vedlikeholder sin egen virksomhet. De bygger på myter om mennesker, spekulasjoner, forlengst tilbakeviste teorier - og makt. Vi trenger et virkelig barnevern!

Hvis man angripes av barnevernet, må man ikke kaste bort tiden med å argumentere mot påstandene barnevernet bruker og prøve å tilbakevise dem og foreslå fornuftige alternativer. Les selv på forhånd, så du er forberedt på taktikkene de bruker! Det er ikke slik at det de driver med, er dyp vitenskap og kunnskap som andre ikke har, tvert imot. Opplæring og praksis fører galt av sted. Og tragediene kommer til å fortsette inntil det norske folk slutter å godta all verdens "forklaringer" og påstander om "barnets beste".

Hilsen Marianne Skånland (for mitt vedkommende er det best å ikke være anonym, tror jeg)
Sist endret av Marianne Sk; 27. april 2014 kl. 09:53.