Tråd: Hacking
View Single Post
Sitat av pandizz Vis innlegg
Er ikke 13/14, men er forsatt rimlig ung. - Men kan en god del.
Kan jeg spørre hva du DDoS'a?
Vis hele sitatet...
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Hvordan ble du tatt? nysgjerrig på hvordan det er med slike saker i norge
Vis hele sitatet...
DDoS'et en stor hosting-leverandør i Norge som tok ned de en god del utrolig store sider i Norge. De store sidene fikk byttet servere innen et par timer, men de finansielle konsekvensene var ikke små da oppetidsgarantien ble brutt. Ble utrolig nok tatt pga. tysting (var ung og dum), men fikk wipet alt hacking-relatert jeg hadde og bortforklarte ved å legge skylden på en fyr jeg hadde litt kontakt med som tom. FBI var ute etter, hehe...

Fattet interesse for blackhat da jeg var ca. 10 etter at jeg hadde lært meg html, css og php og lagde websider og små systemer for folk nesten gratis. Var først aktiv på hackforums før det eskalerte til private foraer der botnets var det store og til slutt carding. Kjente folk som styrte botnets med flere millioner bots, det var helt sykt å tenke over og jeg så skikkelig opp til de. Tullet også litt rundt med diverse exploits på nettsider, og fikk tak i over 20,000 kredittkort på en asiatisk DVD-side via SQLi. Når du når det punktet skal du vite hva sikkerhet er, og det er utrolig mange som blir tatt, så den oppvekkeren var nok til at jeg sluttet helt med ulovligheter på nett.

Drev ikke med noe programmering og utvikling selv, så var script-kiddie men fikk et stort nettverk og holdt på ganske mye kunnskap.