View Single Post
Sitat av Cikey Vis innlegg
Hvorfor trekker du opp en gammel tråd om du ikke en gang har satt deg inn i den?

Som det er påpekt gang på gang i tråden så er damen fullstendig virkelighetsfjern, og i motsetning til en ødelagt klokke har jeg vanskelig for å tro at hun har rett noe som helst tid på døgnet.

Det er tatt opp gang på gang i tråden at hun har helt feil på grunn av det hun har sagt og gjort i denne saken, og så har det senere blitt tatt opp at det ikke er spesielt overraskende siden hun sier og mener så mye dumt ellers også.
Vis hele sitatet...
Var ikke jeg som trakk fram denne tråden. Den lå helt øverst på listen over tråder med nye svar.

Din subjektive mening er at hun tar helt feil, dette betyr ikke at hun har HELT og fullstendig feil.

Og man finner iallefall ikke ut om hun har feil i dette tilfellet ved å diskutere hva hun har gjort før. Skal man finne ut av det så må man diskutere sakens tema.

Og trådens tema er det å melde seg ut av staten. Hva denne personen har ment om ufo, bilderberg og illuminati (ikke vet jeg) i en helt annen sammenheng blir bare avsporing og dårlig hersketeknikk i mine øyne.

Man unngår sak, for istedet svartmale person.

Sitat av Choobe Vis innlegg
Nå har det seg sånn at man bygger opp troverdighet da, hvis ene kompisen din alltid skulle snakke til deg om konspirasjonsteorier, og ene dagen sier at han skal gå til krig mot vindmøllene, ville du tenkt "jaja, hvis han mener det så greit" eller "oh boy, enda flere rare ting fra Konspirasjons-Kim"? Utenom det er det en del argumenter i denne tråden som ikke tar hensyn til hennes fortid.
Vis hele sitatet...
Da hadde jeg prøvd å diskutere hvorfor han ville gått til krig mot vindmøller. Funnet den spesifikke sakens kjerne og argumentert ot dette.

Jeg ville ikke sagt at dette er feil fordi du snakka om illuminati i forgårs. Det er i mine ett bedritent dårlig argument.

Det blir litt som at mattelæreren min nekter å se på prøven min, eller vurdere det jeg gjør faglig, fordi jeg hadde fått stryk i alle de andre fagene mine fra før.
Sist endret av Pandabjørn; 24. april 2014 kl. 14:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.