View Single Post
Deftones's Avatar
Trådstarter
213
Sitat av fatfro Vis innlegg
Er dere kompiser er det jo bare å si det rett ut
Vis hele sitatet...
Har kjent hverandre i rundt 6 år, men har kun møttes èn gang før.
Jeg anser oss som gode venner, men har ikke så veldig lyst å risikere noe sutring for 500kr, men det er mer tanken som teller det går på hos meg, føler meg ikke særlig velkommen.

Vet ikke om jeg sitter å sutrer over ingenting, men det har liksom gått inn på hjernebarken i hele kveld, så trenger å få litt input. Har ikke lyst å være en tøffel heller.

Sitat av KaiN Vis innlegg
Jeg mener at du ikke skal betale.. Men om kompisen din er lav på penger, og ikke har bensin til å hente deg opp, og valget står mellom taxi, buss, eller at han henter deg. Så må du jo nesten se hva du vil

Penger er ikke et problem for noen av oss? Jeg har ingen oversikt i kompisene mine sine økonomi, så jeg vet ikke om han Stein eller Homas har 300 kroner eller 300.000 mnd
Vis hele sitatet...
Vi er veldig åpen om økonomi osv. Han har egen leilighet med samboer, begge jobber og han kjøper gadgets osv i ny og ned, så er ikke i tvil om at han har penger til bensin for å si det sånn.

Jeg skal også i bryllup til han i sommer, så blir både fly, hotell og gave i utgifter da, men vet ikke helt om jeg vil ta meg råd til det hvis det er slik at jeg ikke er verdt litt bensinpenger for å være litt soft.
Sist endret av Deftones; 23. april 2014 kl. 01:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.